• KittyCatCoder@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    4
    ·
    9 hours ago

    Jeg tror ikke på at det skyldes AI. De bruger det bare som syndebuk for at begrunde nedskæringerne, og for samtidig at reklamere så andre virksomheder vil investere mere i AI.

  • Limfjorden@feddit.dk
    link
    fedilink
    dansk
    arrow-up
    9
    ·
    2 days ago

    Oracle tjener penge på at hoste AI.

    Oracle fyrer medarbejderer; siger de har erstattet dem med AI.

    Folk køber mere AI, fordi de vil spare penge ligesom Oracle.

    Oracle tjener penge på at hoste AI.

    🔄