• timroerstroem@feddit.dkOP
    link
    fedilink
    arrow-up
    12
    ·
    9 天前

    OBS: Jeg har lige ændret linket til et gavelink, jeg var ikke opmærksom på, at artiklen var bag en betalingsmur.

  • letraset@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    10
    ·
    9 天前

    Det er ifølge Wired medlemmer, som er registreret som deltagere ved årets møde, der afholdes over flere dage i august i nærheden af Dublin i Irland. Lækket afslører, at 222 personer er tilmeldt dette års møde, og at der er et registreringsgebyr, der tidligere har ligget på over 16.000 dollars. Møderne foregår strengt ‘off-the-record’, og Wired bemærker, at ingen af deltagerne benytter deres officielle arbejdsmails. På den måde undgår de aktindsigt og offentlig kontrol.

    Ikke spor suspekt!

  • KittyCatCoder@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    10
    ·
    8 天前

    Medlemmerne af det lukkede, ‘invitation-only’ netværk Dialog var indtil i starten af ugen tophemmeligt. Og deltagerne var blevet lovet, at det ville forblive sådan.

    Netværket blev stiftet i 2006 af Palantir/Paypal-grundlægger Peter Thiel. Den kontroversielle rigmand er kendt for at fremme en techautokratisk verdensorden, hvor han offentligt tilkendegiver, at personlig frihed og demokrati ikke længere kan gå hånd-i-hånd.

    Sjovt.

  • H2SO4@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    6
    ·
    7 天前

    Alle som har noget med Thiel at gøre bør skrutineres. Thiel og hans flok er komplet vanvittige. Håber deltagelsen er bare for at se hvad der sker og have en finger på pulsen.