• TDCN@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    5
    ·
    13 hours ago

    De behøver skam ikke at true med det. De skal bare gøre det! Og Danmark burde også.

  • Ben@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    2
    ·
    12 hours ago

    I Tesla FSD kan føreren indstille en såkaldt “Speed Offset”. Funktionen gør det muligt at lade bilen køre hurtigere end den registrerede fartgrænse med et selvvalgt tillæg.

    Tænker at hvis biler bare kørte efter GPS hastighed ville det ikke være nødvendigt med et offset for de fleste bilister.