You must log in or # to comment.
De behøver skam ikke at true med det. De skal bare gøre det! Og Danmark burde også.
I Tesla FSD kan føreren indstille en såkaldt “Speed Offset”. Funktionen gør det muligt at lade bilen køre hurtigere end den registrerede fartgrænse med et selvvalgt tillæg.
Tænker at hvis biler bare kørte efter GPS hastighed ville det ikke være nødvendigt med et offset for de fleste bilister.
Ser sort ud for danmark når svenskerne fremstår mere fornuftige.


