• CarstenBoll@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    10
    ·
    4 天前

    Der er jo grundlæggende et europæisk dankort, garanteret gebyrfri betaling i EU. Der kan jeg kun være glad for, også selvom der vil være masser af mennesker der er kritiske overfor digitale betalinger generelt.

    Indtil nu har vi jo været afhængige af enten visa eller mastercard i udlandet, og det er jo begge for profit amerikanske selskaber.

    • Gagunga@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      2 天前

      Umiddelbar lyder det virkelig godt, udelukkende basseret på de meget vage beskrivelser på det link. Håber det bliver godt.

      • KittyCatCoder@feddit.dkOP
        link
        fedilink
        arrow-up
        1
        ·
        12 小时前

        Jeg er spændt på hvordan det bliver implementeret. Hvis man gør appen afhængig af Google Player eller andet amerikansk infrastruktur, så er vi lige vidt.